搜尋此網誌

2018年2月26日 星期一

在點進去後真讓人不懂說這是甚麼遊戲

前幾個月就有看過類似的網址連結,可是事實上我完全搞不懂這是在講甚麼東西

這句話你現在沒有聽錯,作者我曾經在幾個多月之前在komica的文字綜合討論區上就有看過這個文章,雖然我是有嘗試翻譯過該文章,但是很遺憾的就算我看得懂英文只不過我根本就不知道這段文章與作者所論述的真正的意義是甚麼,而且儘管我翻譯成日文也是如此,而且呢我為了要檢查這是甚麼東西──這是北韓特有的的電波檢查局專員絕對要擁有的精神──於是點開了附贈的連結之後竟然還發現這根本就是過去的某個遊戲論壇,而且在該論壇最後一次更新文章的時間是十六年前的四月二十三日!那時候還沒有開始流行臉書而且用語也跟現在這時候的年輕人不一樣。
然後在那不久之後因為komica的管理員還是系統就忍無可忍就直接刪除光了,不過在過年之後又再次出現這個文章,我發覺機不可失於是就把這篇文章給抓來,當作廣告機器人犯罪的證據。
以下是全文:
Do you know about blackjack history enough ?

Live comfortably twenty-one game titles are actually tried in control of and it has held it's place in This particular language, somewhere every little thing commenced. That has learn was natural light Full, Louis XIV, and in the in time often the Twenty-one These principle with the game to receive the specifics or perhaps a with regard to Twenty one, even though not beyond it seemed to be a regulation that's got will not improved along with the past few years. This situation tip claims that any body who has a rating approximately 21 years of age, and not higher than 22 is victorious. On the 100 years right a approach at Italian, the adventure had been a wonder inside the A person.Erinarians., like it combines for the People in the us along with fast growing fascination. There is continued to acquire nearly all people, is usually a trendy belief, coupled with at this occassion when anyone. Recently opened this sport via the internet Despite latest celebrations, abandoning the pieces of the experience is definitely purchased from its very own present recommends, on the other hand organizations several modifications in the entire ranking approach. Significantly is here termed 20 black-jack, that may be associated with the enormous connector among spades nowadays in this variation of these hobby.
pop over to these guys|

you could try here|

look at this web-site|

go to the website|

go to my blog|

以上,然後我接下來很想吐槽的就是:你說的這個遊戲到底是《怪醫黑傑克》還是同名同姓的其他線上遊戲?給我好好搞清楚!

沒有留言:

張貼留言

今日更新

總網頁瀏覽量